jubileumstopp 1

Dette nettstedet vises nå i skjermtilpasset versjon. Hovedmenyen finner du sammentrukket under symbolet oppe til høyre.

gravidskulderstilling300Yoga for gravide passer fra svangerskapets 14. uke og helt frem til fødselen. Den optimale perioden er i andre trimester, og et stykke inn i tredje.

Kurset går over 6 uker. øvelsene bidrar til å holde kroppen myk og sterk og forbereder deg på fødselen som skal komme.

Yogatimene blir som en pause fra hverdagen hvor du får tid og ro til å vende oppmerksomheten innover, mot barnet og mot deg selv.

Bamboo300Hver time består av avspenning, fysiske øvelser for hele kroppen med ekstra vektlegging på skuldre, nakke og bekken, pusteøvelser, bekkenbunnsøvelser og meditasjon. Yoga er ekstra fint i denne perioden av livet og mange har sin første erfaring med yoga netttopp under svangerskapet.

herbs250Hva du spiser og hvordan du føler deg henger nøye sammen, både fysisk og psykisk. Spiser du sunt og rent, sparer du kroppen for unødige belastninger og får mer energi og motstandskraft. Bare det å vite at maten har et renest mulig opphav - både etisk og fysisk - gir velvære.
Her finner du en rekke oppskrifter du kanskje har lyst til å prøve.
Lykke til fra Ellen.

Se alle oppskriftene her.