jubileumstopp 1

MediYoga

MediYoga

MediYoga er et rolig alternativ og passer for deg som er under rehabilitering etter skade eller utbrenthet, eller bare ønsker en mindre fysisk og mer meditativ time.

Lett Yoga 1

Lett Yoga 1

Onsdag formiddag har vi en yoga 1 time med innslag av øvelser fra MediYoga.

Yoga 1

Yoga 1

Yoga 1 er for nybegynnere og litt øvede. Vi går rolig frem og venner kroppen til alle de nye bevegelsene yoga innebærer.

Yoga 1 - 2

Yoga 1 - 2

Yoga 1-2: På dette nivået er det fortsatt enkelt å følge med. Det er beregnet for deg som har gått yoga 1 ett eller flere semestre og for nybegynnere i yoga.

Yoga 2

Yoga 2

Yoga 2 er for øvede. Det er større krav til styrke og koordinasjon. Nye serier og større utfordringer venter deg her. Innledende avspenning og meditative øvelser er alltid med.

Yoga 2 - 3

Yoga 2 - 3

Yoga 2 - 3 er en klasse som varer litt lenger og gir deg litt større utfordringer enn trinn 2.

Yoga 3

Yoga 3

Yoga 3 er for videregående med lang yogaerfaring og god fysisk form. Klassen varer i 2 timer og utfordringene er større på flere plan.

Yin Yoga

Yin Yoga

YinYoga passer for alle. En fin måte å bli mykere på. En rolig time hvor vi hviler i hver stilling. God tid til fordypning og ro både kroppslig og mentalt.

Yoga for gravide

Yoga for gravide

Yoga for gravide passer fra svangerskapets 14. uke og helt frem til fødselen.

Dette nettstedet vises nå i skjermtilpasset versjon. Hovedmenyen finner du sammentrukket under symbolet oppe til høyre.

sideplankeYoga 2 - 3 er en klasse som varer litt lenger og gir deg litt større utfordringer enn trinn 2. Det forventes at du er fortrolig med grunnøvelsene og at kroppen er blitt sterk og smidig nok til å gjøre fysisk krevende yoga over lengre tid.

Du har ro til å være mer tilstede og årvåken. Dermed viser du mer hensyn, og unngår prat eller unødig støy.

Klassen varer 1 time og tre kvarter og består av dynamiske serier med større krav til koordinasjon og balanse. Selv om deler av timen kan være fysisk krevende, bevarer vi roen med lange dype avspenninger, meditasjoner og pusteøvelser.

herbs250Hva du spiser og hvordan du føler deg henger nøye sammen, både fysisk og psykisk. Spiser du sunt og rent, sparer du kroppen for unødige belastninger og får mer energi og motstandskraft. Bare det å vite at maten har et renest mulig opphav - både etisk og fysisk - gir velvære.
Her finner du en rekke oppskrifter du kanskje har lyst til å prøve.
Lykke til fra Ellen.

Se alle oppskriftene her.