jubileumstopp 1

Dette nettstedet vises nå i skjermtilpasset versjon. Hovedmenyen finner du sammentrukket under symbolet oppe til høyre.

Ellen Midtsæter

ellen 600 2Ellen er innehaver av Yogahuset. Hun underviser i klassisk yoga fra Satyananda-tradisjonen, med sterk inspirasjon fra yin&yang-yoga. Hun jobber fulltid som yogalærer og har 8 - 10 klasser i uken.

  • Ellen har 4 års yogalærerutdannelse fra Yogalærerskolen i Norge 2002-2006, inkludert spesialutdannelse i "Yoga for gravide"
  • Hun har en 200 timers sertifisering i Yin&Yang-yoga fra the Yoga Academy januar 2011
  • Hun har mer enn 20 års undervisningserfaring i forskjellige treningsformer som skanetix, step, aerobic og qi gong. Yoga har hun undervist siden 2003.
  • Hun er utdannet 5 element-akupuktør ved AFEA og medlem i NNH

 

Tone Rosenvinge

Tone600Tone underviser i medisinsk yoga i Yogahuset og kan være vikar for Ellen ved behov.

  • Tone er utdannet fysioterapeut med over 20 års erfaring innen tverrfaglig rehabilitering og opptrening ved muskel- og skjelettplager.
  • Hun er videreutdannet i kognitiv terapi og underviser i stressmestring og mindfulness.
  • Hun har praktisert yoga i Yogahuset i mange år og selv undervist rolig yoga på Friskvernklinikken i Asker de siste 5 årene.
  • Hun er utdannet instruktør i MediYoga

 

Tone Reis

tone reis 600I 2016 startet Tone undervisning ved Yogahuset, og fra våren 2017 har hun to faste yoga 1-timer.

  • Tone er utdannet fotsoneterapeut og yogalærer.
  • Hun har praktisert yoga siden 2008.
  • Tone fullførte i 2016 yogalærerutdanning ved Oslo Yoga og mottar i tillegg faglig veiledning fra Ellen.

 

 

Kim Borgen

kim 600Kim underviser i QiGong og meditasjon og er yogavikar ved behov.

  • Kim har sin QiGong-utdanning fra Qi och Utveckling i Lund i Sverige i 2000.
  • Yoga og meditasjon har han praktisert siden 2004.
  • Som Ellens ektemann har han forgjeves mottatt tusenvis av timers veiledning ;-)

herbs250Hva du spiser og hvordan du føler deg henger nøye sammen, både fysisk og psykisk. Spiser du sunt og rent, sparer du kroppen for unødige belastninger og får mer energi og motstandskraft. Bare det å vite at maten har et renest mulig opphav - både etisk og fysisk - gir velvære.
Her finner du en rekke oppskrifter du kanskje har lyst til å prøve.
Lykke til fra Ellen.

Se alle oppskriftene her.